Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Banku Spółdzielczego w Mszanie Dolnej: https://www.bsmszana.pl
Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej
ul. M.M. Kolbego 13
34-730 Mszana Dolna
tel. 18 26 93 100
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Nasza bankowość elektroniczna to: System eBankNet oraz aplikacja eBSMD.
Nasza bankowość elektroniczna jest częściowo zgodna z wymaganiami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, dlatego na bieżąco pracujemy nad udostępnieniem kolejnych funkcjonalności.
Aby zapewnić Ci dostępność i bezpieczeństwo, dostosowujemy nasz system, aby był bardziej intuicyjny, prosty w obsłudze, a treść ekranów mogła zostać odczytana przez programy komputerowe.
System został zaprojektowany z myślą o różnych rozdzielczościach ekranu, co zapewnia wygodę korzystania na komputerach, tabletach i smartfonach. Układ systemu dynamicznie dopasowuje się do rodzaju i orientacji ekranu.
Aplikacja eBSMD nie spełnia w pełni wymagań dostępności określonych w ustawie z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Aplikacja umożliwia korzystanie z podstawowych funkcji bankowości mobilnej na urządzeniach mobilnych. Interfejs aplikacji jest dostępny w języku polskim w większości zrozumiałym dla Użytkownika. W aplikacji zastosowano częściowo język o charakterze specjalistycznym, przy czym część komunikatów zostało sformułowanych w sposób zrozumiały i przystępny dla Użytkownika. Największe ograniczenia dotyczą obsługi aplikacji przy użyciu czytników ekranu.
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 pod numerem (18) 26 93 100.
Oferujemy i świadczymy następujące usługi, zgodnie z art. 5 pkt 30 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze: kredyt konsumencki i hipoteczny oraz usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym.
Zapewniamy dostępność naszych usług w szczególności na etapach:
1) przedstawienie oferty klientowi,
2) wnioskowanie o produkt,
3) zawierania umowy,
4) obsługi produktu – od zawarcia umowy do zakończenia obsługi produktu.
Dostępność usług zapewniamy poprzez odpowiednie przygotowanie dokumentów i materiałów, w szczególności: ulotek lub innych materiałów promocyjnych, treści na naszej stronie internetowej.
Dostępność usług w zakresie formularzy, wniosków, umów będzie sukcesywnie dostosowywana do wymogów ustawy o czym będziemy Państwa informować na bieżąco na naszej stronie internetowej.
Informacje niezbędne do korzystania z usług znajdziesz w placówkach Banku oraz na stronie internetowej www.bsmszana.pl
Jesteśmy w trakcie dostosowywania naszych umów i regulaminów do wymogów ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. co oznacza, że przygotujemy je w sposób, który ułatwi ich zrozumienie:
napiszemy je prostym i jasnym językiem,
udostępnimy je w pliku PDF, który spełni wymagania dostępności (standard WCAG 2.1), dzięki temu osoby ze szczególnymi potrzebami będą mogły mogą samodzielnie zapoznać się z dokumentami – np. z pomocą czytników ekranowych.
Naszym celem jest, by każdy klient – niezależnie od swoich możliwości – rozumiał, jakie usługi oferujemy i na jakich zasadach.
Chcemy, aby korzystanie z naszych usług było łatwe i dostępne dla wszystkich klientów, niezależnie od ich potrzeb. Będziemy sukcesywnie wprowadzać następujące udogodnienia w naszych placówkach:
Dbamy o dostępność swoich usług bankowych, w tym bankomatów/wpłatomatów, dla jak najszerszego kręgu klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami. Dostępność poszczególnych bankomatów/wpłatomatów będzie sukcesywnie dostosowywana w ramach 5-ciu funkcjonalności:
Staramy się, aby nasze placówki były dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Informacje o dostępności architektonicznej poszczególnych placówek, oznaczone symbolami graficznymi można znaleźć na liście oddziałów dostępnej pod mapą na naszej stronie internetowej: https://bsmszana.pl/nasze-oddzialy
Symbole graficzne (znajdujące się na stronie internetowej) wraz z ich opisem, którymi posługujemy się dla opisu dostępności architektonicznej/udogodnień w naszych placówkach.
Symbole graficzne wraz z opisem przedstawia poniższa tabela.
Symbol | Opis |
![]() |
Dostępne dla osób poruszających się na wózkach |
![]() |
Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą |
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem |
![]() |
Parking |
![]() |
Parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami |
![]() |
W pobliżu przystanek komunikacji publicznej |
Masz prawo złożyć do nas skargę, jeżeli uważasz, że usługi bankowości detalicznej lub produkty wykorzystywane do ich oferowania lub świadczenia nie są dla Ciebie dostępne.
Dokładamy wszelkich starań, aby świadczone usługi i oferowane produkty spełniały oczekiwania naszych klientów oraz były zgodne z obowiązującymi regulacjami prawnymi oraz standardami dostępności.
Jeśli jednak jesteś z nich niezadowolony i uważasz, że nie są one dla Ciebie dostępne lub napotkałeś inne trudności – masz prawo złożyć skargę. Każde zgłoszenie jest przez nas traktowane poważnie i rozpatrywane indywidualnie w możliwie najkrótszym czasie.
Masz prawo złożyć skargę, jeśli uważasz, że nasze usługi lub produkty nie są dla Ciebie łatwe w użyciu (niedostępne). Przyjmiemy Twoją skargę i na nią odpowiemy.
Możesz to zrobić na kilka sposobów:
Twoja skarga powinna zawierać:
Możemy nie rozpatrzeć Twojej skargi, jeśli:
Zazwyczaj odpowiemy na Twoją skargę w ciągu 30 dni od jej otrzymania.
Jeśli sprawa jest trudna, możemy potrzebować więcej czasu (do 60 dni). Wtedy Cię o tym poinformujemy i powiemy, kiedy dostaniesz odpowiedź.
Odpowiemy Ci w taki sam sposób, w jaki złożyłeś skargę (na przykład e-mailem, jeśli wysłałeś e-maila), chyba że zgodzisz się na inną formę.
Nasza odpowiedź będzie jasna i powie Ci:
Informacje na temat możliwości złożenia skargi znajdziesz tutaj: https://bsmszana.pl/o-banku/reklamacje/reklamacje#main-section