Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności.

POBIERZ ZA DARMO APLIKACJĘ MOBILNĄ eBSMD

 

Uruchomienie aplikacji nie wiąże się z koniecznością wizyty w Banku. Wystarczy ściągnąć i aktywować aplikację w bankowości elektronicznej eBankNet.

 

Kontakt w sprawie aplikacji mobilnej eBSMD Tel: (18) 26 93 100

eBSMD to aplikacja dla klientów Banku Spółdzielczego w Mszanie Dolnej, umożliwiająca szybki dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych. To idealne rozwiązanie dla osób, które często przebywają z dala od komputera. Aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemem operacyjnym Android oraz iOS.

Aplikację można pobrać i zainstalować, jeśli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 lub iOS 13.2 (albo nowsze).

W celu możliwości korzystania z ww. rozwiązania należy wygenerować kod parujący w systemie eBankNet. Kod można otrzymać poprzez sms. Otrzymany kod służy do sparowania urządzenia mobilnego z loginem bankowości elektronicznej.

 

Funkcje aplikacji:

  • autoryzacja operacji bez konieczności podawania kodów jednorazowych,
  • wyświetlanie szczegółów każdej autoryzowanej operacji (m.in. kwoty operacji, danych odbiorcy przelewu),
  • prezentowanie stanu oraz szczegółów operacji historycznych,
  • tworzenie odrębnych profili aplikacji dla loginów posiadanych w banku,
  • możliwość personalizacji ustawień aplikacji,
  • wykonywanie przelewów krajowych, własnych i doładowań telefonów,
  • realizacja przelewów natychmiastowych,
  • prezentowanie rachunków, kart, lokat i kredytów klienta,
  • wyświetlanie historii i szczegółów operacji.

Wyżej wymienione funkcje opisane są w Instrukcji użytkownika Systemu BS mobileNet. Znajdziesz w niej jak poruszać się po aplikacji oraz szczegółowy opis każdej dostępnej funkcji. Przejdź do Instrukcji!

 

PAMIĘTAJ O BEZPIECZEŃSTWIE! Podczas korzystania z aplikacji zalecamy przestrzeganie poniższych zasad:

  • Nie pozostawiaj telefonu w miejscach publicznie dostępnych.
  • Nie korzystaj z aplikacji poprzez publiczne sieci Wi-Fi.
  • Zabezpiecz swoje urządzenie mobilne za pomocą programów antywirusowych.
  • Pamiętaj o wylogowaniu się po zakończeniu pracy w części transakcyjnej aplikacji.
  • Ustaw limity transakcyjne (jednorazowe, dzienne i miesięczne) dla przelewów wysyłanych przez bankowość mobilną. Możesz to zrobić w bankowości elektronicznej eBanNet wchodząc w zakładkę: Mój profil/zarządzanie limitami/… dla mobilnych płatności.
  • Nadaj PIN do odblokowania telefonu.
  • Numer PIN do aplikacji mobilnej powinien być inny niż np. PIN do karty czy telefonu.
  • Pamiętaj, aby usunąć aplikację ze starego urządzenia w przypadku jego zmiany. Należy wówczas odłączyć powiązane urządzenie od konta: (w bankowości elektronicznej „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.

 

Co zrobić w przypadku utraty/kradzieży urządzenia mobilnego np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja?

Jeżeli dotychczas logowałeś się do bankowości elektronicznej eBankNet:

  • na komputerze/tablecie i urządzenie to dodałeś do zaufanych wystarczy, że w serwisie bankowości internetowej usuniesz powiązane, dotychczas używane urządzenie/telefon („Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu).
  • wyłącznie przez aplikację mobilną a innych urządzeń, np. komputer/tablet nie dodałeś do zaufanych, musisz skontaktować się z najbliższą placówką Banku w celu rozparowania /usunięcia dotychczas używanego urządzenia (telefonu) z aplikacją. UWAGA! Może to zrobić wyłącznie pracownik Banku.

 

Informacje dodatkowe:

  • Aplikacja jest chroniona przed próbami włamania się do niej przez osoby niepowołane. 3-krotne błędne podanie kodu PIN powoduje jej zablokowanie i konieczność ponownego parowania urządzenia z kontem, należy postępować zgodnie z poniższym filmikiem instruktażowym.
  • W przypadku problemów skontaktuj się z wybraną placówką Banku.

 

Parowanie aplikacji eBSMD